Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Oct 2024 14:19:35 +0200

Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/09569 
aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Tuletorni tn 3 (sideseadmete 
soojak) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastame kooskõlastamiseks kasutusteatise.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27156324>  (menetlus nr: 
457992), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (RENE ZORIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister